Proč jsem v klubu?

15.02.2016 19:36

 

Často si pokládám tuto otázku - proč jsem v klubu? 

Já na ní mám jasnou odpověď - protože jsem týmový hráč, miluji společnost, chci hrát podle pravidel klubu, chci společně s ostatními dosahovat úspěchů a k tomu i čerpat výhod, které klub přináší - obzvlášť benefity ve formě energy drinků a finanční hodinové odměny z centra, které za celý den udělají výplatu více jak 600 tisíc, tedy na můj level (aktuálně 72 lvl - 25720 / 1 hod).

 

Nemyslím však, zda mají stejnou, či podobnou odpověď i ostatní.

Bohužel se obávám a vlastně dle statistik i vidím, že ne každý. Bohužel jsou mezi námi i hráči, kteří hrají zejména na sebe a pak ten zbytek dají klubu, aby se neřeklo.. Píši tu svůj vlastní názor, svůj pohled na věc.

 

Neustále se řeší hraní denní ligy. Přináší více peněz, než výhra v KM - jasně, ale k tomu přeci nepotřebuji být v klubu. Tak proč tu vlastně jsem? Proč bych nebyl. To, že nejsem týmový hráč a nezapojím se, když klub nejvíce potřebuje, to je mi tolerováno a KM přeci odjedou ostatní srdcaři. Bouřka brzy umlkne a jedeme na novo. (Tady musím připomenout, že ligu nikdo nezakazuje, ale hrát by se měla s rozvahou toho, že ji nejedu na úkor klubu.)

 

Dle mého jsou v klubu (nejen v našem), dva typy lidí - srdcaři a vychcánci (pardon za ten výraz, čti "demotivátor"). Opravdu to totiž vypadá jako pouhopouhá vyčůranost, opomenu-li již zmiňované odměny, nehecovat se s ostatními a nedat do toho vše, dle svých možností. Pokud se klub hecuje a najde se někdo z těch srdcařů, kdo zrovna nemůže být přítomen, vždy zanechává myšlenku - před, či po - nějaké adrenalinové akci.

 

Srdcaři - to jsou ti, kteří hrají nejdříve KM a pak dle vlastního uvážení ví, že mohou zajet i denní ligu. Nečekají na vyjádření vedení, zda je třeba máknout, prostě máknou.. Kolik KM se vyhrálo jen díky nim? Skoro všechny.. a ostatní si jedou to svoje... limit, ligu a offline.. A to ty limity jsou velmi rozumné, s ohledem na to, že je to jen hra. A to ve mě vyvolává další otázku. Myslíte si, že kdyby jeli všichni jen na limit, že bychom měli nějaký titul? 

 

Dle mého by do klubu měli vstupovat jen Ti, kteří mají v úmyslu se o členství v klubu zasloužit. Centrum máme doplacené, tak nás čeká společné dosahování a oslavování úspěchů. Jinak budu demotivační černou ovcí a takové by klub opravdu trpět neměl... 

 

Přeberte si jak chcete, nikoho nejmenuji, na nikoho neukazuji, nechci nikoho poštvat, či uštvat..

Jediným cílem psaní těchto myšlenek sem - hrej, ale nezapomínej na fair play.

 

Srdcař, nebo demotivátor...

 

 

Diskusní téma: Proč jsem v klubu?

Cancy od

Datum: 26.10.2016 | Vložil: Hrac

Boze to jsou cancy,
denni liga se nejezdi na ukor klubu, za DL je mnohem vice prestize PRO klub nez za hrani KM vy saskove.

pěkně napsáno

Datum: 29.02.2016 | Vložil: Lukyn

Joxi, myslím, že ten text vystihuje úplně všechno. Jen si dovolím poznámečku za sebe. Pokud se jede KM v týdnu, většinou nestihnu odjet povinné body. Dostanu se ke hře akorát ráno a večer, takže za den dám 50 závodů max a to prostě nestačí. Denní ligu hraju opravdu jen výjimečně, pokud se dá na málo výher něco urvat. Jinak hraju pouze KM a všechny závody jedu jen a pouze pro team :-)

Diskuze

Datum: 29.02.2016 | Vložil: Kimka

Pěkně napsáno, Joxi

Re:

Datum: 25.02.2016 | Vložil: Joxi

V zásadě se s většinou napsaného dá souhlasit (výjimkou pro mě je třeba "velmi rozumný limit bodů v KM" - pro člověka bez FB a Twitteru je na mém levelu cca na hraně, ale dá se zvládnout).
Nicméně na hru se snažím dívat jako na celek - ježděním pouze KM si nebudu schopný adekvátně svému levelu zlepšovat atributy, které jsou pro hraní nezbytné. Pokud budu mít atributy ve srovnání s ostatními průměrné až podprůměrné, hra mě po nějaké době přestane bavit, protože pokud člověk neustále prohrává, většinou ho to nenakopne do dalšího postupu. Pokud budu nucen, jakože to časem asi přijde, jezdit pouze KM, bude to hrozný stereotyp s nevyhnutelným závěrem. Řekl bych, že dost lidí se na to dívá i z tohoto úhlu. Když pominu, jak bylo trefně napsáno výše, ty vychcánky - ti tady byli, jsou a budou.
Podle mě taky počet titulů a jejich vyhrávání vypovídá jen velmi málo o skutečné kvalitě týmů (štěstí na los). Z tohoto pohledu se mi zdá objektivnější získaná prestiž a liga v tomto aspektu opravdu hodně pomáhá týmům na čelních pozicích, kde zatím nejsme... Nicméně ve hře jsou pořád nějaké změny - většinou k horšímu, tak třeba se dočkáme i posílení pozice KM v celé hře. KM je navíc bohužel zajímavé jednou za 1-2 týdny - v ostatních případech buď nemáme soupeře, nebo nás sfouknou jak svíčku.
Pokud se jim někdy podaří zprovoznit ještě ty turnaje, jsem zvědavý, kde pak ty závody budu brát :-)
Tímhle Liebesbriefem jsem chtěl jen říct, že ano - člověk musí v první řadě myslet hlavně na tým a zejména ctít pravidla a zájmy klubu, ale ta hra ho jako celek musí jednoznačně bavit - jinak s tím sekne a lidé budou v týmu neustále rotovat a k ničemu to nepovede :-(
Když o tom člověk přemýšlí, má v hlavě myšlenek plno, ale to by se sem asi nevlezlo...

Výzva

Datum: 20.02.2016 | Vložil: maru

napište nám sem svůj názor

Přidat nový příspěvek